Saturday 6 June 2009

Then and now lo




גם היום הייתי במוד של יצירה- למרות שיש שלושה פרקים חדשים של " אנטומיה של גריי"
ב VOD- ואני מכורה טוטלי לסדרה זו. אבל הם יחכו.
בינתיים נולדי לי שני דפים מעוצבים חדשים. הראשון- של האחיינים שלי,
שנעשה לאתגר של TTS60-
המשך של אלבום בר מצווה- בתקווה שעד שאחותי מגיעה בעוד שלושה שבועות יהיו לי לפחות 15 דפים- ודיינו.. השתמשתי בדף צורני של PINK PAISLEE וסוף כל סוף מצאתי שימוש נאות לדף של SASSAFRAS.מיותר לציין שדפים של חברה זו שווים רק לחיתוכים- לא ניתן לעצב בדפים כל כך עמוסים, אז חתכתי.. הכיתוב נעשה מאותיות שקופות של MM- סט תקוע בארון ובעייתי בגלל כמות אותיות לא מבריקה מכל אות, מה שהכריח אותי להשתמש בשילוב אותיות קטנות וגדולות, דווקא יצא נחמד
הכותרת היא -" THEN AND NOW" ואז- היה לפני חמש שנים..
הכוכבים על סרט מידה מציינים את הגילאים של כל אחד לפני וכעת..

No comments:

Popular Posts