Thursday 4 June 2009

לאתר LIMELIGHT היה " מומולדת"..



וכל מעצבת של האתר- יש אולי איזה 14 כאלה - הכינה פרס לאתגר כלשהו.
חלק מפרסים היו לאתגרי חידות- את חלקם עשיתי כי היו קלות, את חלקם עזבתי כי אין לי זמן לחפש
חלקי תמונות של מוצרים, אך את אלה של סיקצות / צבעים עשיתי.
אז היה שם אתגר של סקיצה לכרטיס ברכה ועל השולחן היו זרוקים שני דפים קטנים של BG
לכן כרטיס סקיצה זה נולד בעקבות הדפים ולא בשום דרך אחרת. נמאס לי לסדר חתיכות דפים-
אז אני " יולדת" כרטיסים לאתגרים.
אתגר נוסף היה אתגר צבע- צירוף שאני אוהבת רק את חלקו האחד- חום וורוד, את הצהוב אני בכלל לא אוהבת, אבל אתגר זה אתגר וככה נולד כרטיס נוסף- מעט בסגנון וינטג'.
גם פה ניצלתי נייר שכבר נחתך קודם, השתמשתי בפאנצ' אהוב עלי ביותר- BINDING EDGE
של EK,יישנתי פתקאות כיתוב לבנות עם דיו דיסטרס, החתמתי עם חותמת של INKADINKADO
בדיו פנינתי' כמה סיכות מתפצלות ומתגרדת של ברכה של MM- וזהו, כרטיס זה מוכן.
הוא גם נעשה על פי סקיצה של אתגר אחר- אתגר CARDPATTERNS #17
רק שני ציפורים- ובכלל אני צריכה כרטיס לחתונה להיום בערב ואני בכלל בעבודה.
ננסה לקמבן אחד בין 7 ל8 בערב ונראה מה ייצא..

1 comment:

Lorie said...

This is a great card! I love it!

Popular Posts