Monday 22 June 2009

וכהמשך לקטע של מחזור- כרטיס שרובו מחזור


אחרי שסדרתי את דלי השאריות שלי במשך שעתיים- גיליתי בו נסים ונפלאות ובניהם מכתב שקבלתי פעם מחברת
DAISY D'S וצדו האחד - נייר מדוגם נהדר במראה וינטג'י. אז החלטתי לעשות ממנו כרטיס ברכה-
הרי בכרטיסים אין לנו דאגות ל ACID FREE ולכן ניתן להשתמש בכל הבא ליד.
אז חיפשתי איזה אתגר או שניים או שלושה ומצאתי אתגר עם סקיצה נחמדה שדרש גם נייר בצבע KRAFT
( צבע טבעי של קרדסורד או צ'יפבורד חום). אז עברתי על אריזות שונות של מוצרי חשמל ישנים שיש לי במחסן ובינגו!!!
דף ענק ישר ושלם של קרטון גלי נהדר ואפילו דק למדי.. וכך נולד כרטיס "MISS YOU" שלי.
הפרח המתכתי - מקוספת " מה בדיוק חשבתי ששמרתי את כל אלה" שלי- והנה קם לתקומה בכרטיס זה
הפינה- מסט ששימש אותי רבות של MM, הצ'יפבורד העגול- מסט של BASIC GREY- אבל גם זה סט די ישן,
אם כי זה אינו מחזור, אותיות ראב און מסטים שונים התחברו למילה אחת וזה כרטיס הגעגועים שלי לבנותיי שבחו"ל..
אומנם כבר אין טעם לשלוח אותו- כי בעוד שלושה שבועות בערך אני שם, אז אביא את זה אישית.
הציור של ילדה על הדף מזכיר לי ממש את הבנותיי בגיל חמש.
וכעת לאתגרים ששימשו אותי להכנת כרטיס זה:
הסקיצה- SUGAR BOWL
אתגר"MISS YOU" של DARING CAEDMAKERS
זהו בערך. אם אמצא עוד אתגר שמתאים- יבורך ואם לא- מחר יום חדש, אם כי עמוס מאד,
אז לא צפויות עבודות חדשות.

5 comments:

Lythan said...

What a lovely card. I like the layered texture effect very much. Thanks for playing along with Daring Cardmakers!

Lilian said...

Your card is lovely! Great textures and love the circle center. If you use a Sugar Nellie image you can also quallify to win a set of 6 Gorjuss girl stamps! Have a great day!!

Lorraine A said...

Hello Irit :-)
fabulous card I love the images and the muted colours you used :-)

I just popped by to tell you that you won my blog candy !! :-)
Congratulations
Lorraine x x

SueH said...

Aww, how lovely to make the card with your daughters in mind.
I’ve always liked the muted colours of those Daisy D papers and they work so well on your card.

Sue
x

Rika said...

pretty card ,love the design

Popular Posts