לא הייתי במוזה של יצירה בששי- שבת.אומנם עזרתי לחברתי הטובה עינת להכין את עוגת הטיטולים לנכד הבכור שנולד לה (תגידו לה מזל טוב- היא סבתא צעירה וגזעית) וזה לקח לנו זמן די רב- אבל בנינו את הקונסטרוקציה לא רע בסופו של דבר
ואז עשיתי כרטיס אחד בלבד- אומנם התאים לכמה אתגרים ביחד, אבל אחד בלבד
עשיתי את הכרטיס לאתגר של NEXT LEVEL- סקיצה
ולאתגר שלWOJ
שבו בקשו שלושה סוגי נייר מדוגם- שלושה פרחים וסרט והשתמשתי בהחתמה שעינתי נתנה לי לעשות- לי אין חותמות
של חברה זו והם דורשים חותמות אך ורק של עצמם
אתגר FLOURIDHES דמות חתוכה
אתגר עיגולים וסרטים של RASPBERRY RIBBONS
CUTE CARD רצו אתגר תפרים- גם מזוייפים
ואתגר קיץ של MY GRAFICO
היה גם אתגר צבעים- לפחות שניים מתוך ארבע- יש לי ורוד וירוק תפוח
ואתגר AS YOU LIKE IT של CUTE DAISY MAY- ואני ממש מחבבת את הישיבה על הגדר (תרתי משמע)
ואתגר קיץ של SPOON FULL OF SUGAR





