Monday 1 June 2009

הזוכה של BLOG CANDY- לכבוד 5000 כניסות ב 27 ימי הבלוג

אז הגענו אחרי 27 ימים בלבד ל 5000 כניסות..
בעצם כעת זה כבר מעל 5000... וזה רץ ורץ ורץ..
התקנתי את " מונה מדינות" רק לפני שבוע וכבר יש לי כניסות ממדינות רבות מאד, כשליש מכניסות לבלוג הן מחוץ לישראל.
יש לי כניסות גם ממדינות ממש משונות- ברוניי דורסאלם, מלזיה ואינדונזיה- מדינות שאין לנו בכלל קשרי דואר איתן, אבל קשרי אינטנרט הן כנראה מעבר לגבולות..
אני מודה לכל גולשי הבלוג ומבטיחה עוד הפתעות רבות ויצירה פוריה בעתיד
וכעת לזוכה:
היו לנו 39 תגובות לפוסט של BLOG CANDY
השתמשתי בתוכנה לבחירת מספר אקראי
והמספר הזוכה הוא 32!!
Random Integer Generator
Here are your random numbers:32
Timestamp: 2009-06-01 15.58
אז מזל טוב - דקלה ארד-את הזוכה במתנה של הבלוג
אנא שילחי לי את הכתובת שלך למשלוח המתנה
להתראות ה" ממתקים" הבאים ויהיו עוד רבים כאלה.

2 comments:

hadarling said...

איזה כיף לדקלה! תתחדשי!
מאחלת לכולנו עוד הרבה ממתקים מוצלחים! :)

דקלה ארד said...

עירית-תודה!!!
איזה כיף לי!
בהצלחה בהמשך עם הבלוג המקסים שלך!
{שלחתי את כתובתי למייל הפרטי שלך}

Popular Posts