Monday 11 May 2009

מיני אלבום COOL PECIPES

אז כמו שהבטחתי- מיני אלבום "מתכונים קוליים"(או קרים, מה שתגידו... )
החומרים: שני דפים של כרטיסות מתכונים מבית טרזה קולינס, שני לוחות צ'יפבורד - קרטון ספרים, אם כי אני מאמינה שגם קרטון ביצוע ילך לא רע, בד משובץ ירוק, קצת סרטים, אותיות THICKERS ספוגיות, כפתורי DRESS IT UPS שלחלקם הורדתי את " הרגל" האחורית, שני חיתוכים במכונת חיתוך, חותמת
מטבח", הבלטה חמה עם אבקה בצבע ברונזה, דבק ונקודות דבק וחצי שעה עבודה, אולי שלושת רבעי שעה לכל היותר.
למעלה - תמונה של העטיפה הראשונה . אין פה קדמית ואין אחורית, כי אלבום זה נפתח משני צדיו במידה שווה.



העטיפה השניה- לצערי הצבע פה " מזויף"- זה אותו בד של העטיפה הראשונה, ככה שזה בהחלט ירוק יותר. לא הדשא של השכן- הבד.. כשבחרתי את הבד חשבתי על מפת שולחן במסעדה כפרית, כולל מפית תחרה וצלחת ענק מעליה.

וככה נראה צד אחד כשאלבום זה פתוח- הוספתי כמה קישוטים, אבל זה בעיקרון מיועד לכתיבת מתכונים.


וכשפותחים מהצד השני- זה נראה כך..
איך זה מתקפל לספרון אחד קומפקטי- זה כרגע סוד קטן שלי- כי עד כמה שידוע לי קיפול זה טרם נראה ברשת או בספרים, ואם אני טועה- סימן שלא גלשתי במאות ואלפי בלוגים, כי אני לא..
אני מנסה בכל כוחי להיות מקורית ולפעמים גם מצליחה.
ומי שירצה ללמוד לעשות את האלבום מתחילתו ועד סופו- לקראת חודש יוני תהיה ברחובות סדנה בה אלמד את האלבום הזה וגם עוד אלבום מדף אחד- דומה וטיפה שונה.

5 comments:

Bentov Anat said...

אוי זה מקסים! התחרה מוסיפה המון ואהבתי מאוד את הלוק הכפרי.

פיית מרציפן said...

קודם כל זה ממש חמוד ומקורי.
אבל לדעתי החיתוכים שנראים בתמונה חושפים את הסוד.
לא נורא

אוהבת מאד את רעיון הבד הכפרי המשובץ ושילוב מפית התחרה.
עיצוב יפה.
נרה לי שבמציאות יפה הרבה יותר

Irit Shalom said...

חלקית רואים את החיתוך, אבל לא את הקיפול הדו צדדי. לי לקח 4 נסיונות ו3 ספרונים אחרים כדי להגיע לקיפול כמו שהוא כעת. אבל אם רואים תלת מימדי- יכולים להעתיק, אין לי בעיה. בכל מקרה לא ראיתי ספרון דומה ברשת- דיינו..

hadarling said...

איזה יופי!!! אני ממש אוהבת את כל האלמנטים שקשורים למטבח, לא כי אני בשלנית דגולה אלא סתם כי זה מדליק כזה D-:
הכריכה מקסימה, אהבתי את התחרה...
החותמת תפריט אצלך באתר נראית לי מאד שימושית, היא עשתה לי חשק לאסוף קצת מתכונים אהובים עלי ולהתחיל לבשל/לאפות לעיתים קרובות יותר! (ואז להכין גם מיני אלבום מתכונים).

ליאת said...

וואו.. איזה מותק של אלבומון. הכריכה המשובצת מדליקה.

Popular Posts