Tuesday 26 May 2009

כרטיסי ברכה חדשים- וגם הבנה למה אני עושה אותם..


כרעם ביום בהיר הבנתי סוף סוף למה אני בכלל עושה כרטיסי ברכה לכל מיני אתגרים:
כי זה נותן לי אפשרות לבדוק סקיצות חלקיות וגם צירופי צבעים שבדפי אלבום הייתי אולי מהססת לעצב.
כיוון שלכל אחד מאיתנו יש צירופים מועדפים, מטבע הדברים אנו חוזרים לאותם צירופים ואותה העמדת תמונות הבטוחה והאהובה.
כרטיס ברכה בהיותם " מיני דפי אלבום" נותנים לי אופציית בדיקה, עובדה שמתוך כל הכרטיסים שעשיתי אתמול זרקתי אחד לפח (לא לפני שפרקתי ממנו את הקישוטים השווים) כי לא הסקיצה לא דברה אלי ולא הצבעים.
הנה לדוגמה צירוף צבעים שמאד אהבתי- לא חשבתי שצהוב תינוקי וורוד תינוקי גם יחד מתחברים לחום שוקולד. אהבתי גם את האמרה של חכמה - אותה צרפתי לחיתוך ינשוף מסיזיקס.
כרטיס זה הכנתי לכמה וכמה אתגרים- לחלק זה ממש התאים ולחלק בערך.
אז אתגר ראשון- אתגר הצבע של COLOR CREATE
אתגר שני- אתגר כרטיס ברכה עם אימרה בלבד של OUR CREATIVE CORNER
אתגרי שלישי- אתגר כרטיס עם כפתורים וקשירות של סרטים (ככה הלבשתי את הינשוף בצעיף אופנתי עם סיכה...) של FOREVER FRIENDS
אתגר רביעי- סקיצה (אותה ממש שיניתי, אבל יש זכר..)- של TYLORED EXPRESSIONS
גם מבחינתי זה היה אתגר- לעשות כרטיס בשלוש וחצי בלילה ושיתאים ל 4 אתגרים שונים.
מעניין מה הוא שיא האתגרים שניתן להכניס בשבוע אחד בכרטיס אחד בודד..
כלומר- אם בנוסף לכל האתגרים אלה היה גם אתגר של נושא וגם אותו הייתי מצליחה להלביש על הכרטיס-
היינו מגיעים לחמישה. לא מאמינה שאפשר יותר. אבל אולי אני טועה. הזמן יגיד.

1 comment:

Bentov Anat said...

מתה על ינשופים. אוהבת מאוד את הכרטיס הזה... ובכלל יש לך יופי של עבודות

My Blog
Digital Designs Blog
Albums
My ETSY

Popular Posts