Wednesday 6 May 2009

סוף כל סוף גם לי יש בלוג חדש- my girls lo

This lo was published in March 2010 issue of SNR and will be back in this blog at 5/1
אז אחרי שלכולם יש כבר בלוג אמנות- זכיתי גם אני להתחדש ובעזרתה של חברתי הטובה ענת בנטוב י לי בלוג חדש, חדיש ומעוצב. אז קודם כל תודה לך ענתי על העזרה- בעצם על הכל!!!
וכעת לחדשות.. כלומר עבודות חדשות שנעשו מזה זמן מה, אבל טרם צולמו וטרם עלו לרשת. ונפתח עם דף מעוצב שעשיתי לבנותיי התאומות, אלה שכבר שנתיים וחצי נמצאות רוב הזמן בפלורידה ולמרות שהיו בארץ לפני כמה חודשים אני כבר מתגעגעת.
אז אספתי את מיטב החומרים הרומנטיים שיש לחברת PRIMA, ובתוספת אותיות של K&CO, סרטים ממקור עלום שם (אולי AC, אבל ממש לא בטוחה) עט PIGMA ודבקים מכל הבא ליד ויצרתי תמונה על דף מאלברי תפור ביד (לא אני תפרתי, הסינים שמייצרים לפרימה עשו את העבודה וזה מה שקיבלתי- הכיתובים מתאימים למצב הרוח הקיטשי בו הייתי נתונה ברגע של חולשה בה מצאתי העתק של תמונה קיטשית מקצועית שצולמה לפני כשנה בשייט המשותף שלנו לבאהמאס.

8 comments:

Bentov Anat said...

דף מהמם!

Einat's Art World said...

תתחדשי על הבלוג החדש והמקסים שלך.
אני שמחה להיות הראשונה להגיב כאן
הדף מקסים ומיוחד ובכלל אני תמיד אוהבת את העיצובים שלך.
אז תמשיכי להעלות את העבודות שאת עושה כי אני בטוחה שהן יתנו הרבה השראה גם לי ולכולן.
עינת

Anonymous said...

הבלוג שלך מקסים. מתה על הצבעים!
זה הזמן להתחיל להעלות את עבודותיך המיוחדות (ראיתי כמה ויש בהחלט למה לצפות)
אולי הן יחזירו לי את המוזה שאבדה?!
מזל טוב
יפית גלבוע

פיית מרציפן said...

את הדף הזה גם ראיתי בעיניים ואני חייבת לומר שהצילום עושה לו עוול.
כדאי אולי להוסיף תמונות תקריב כדי לראות את כל המרקמים של החוטים הציפבורדים, הפרחים והסרט.

הדף במציאות יפה פי אלף

Anonymous said...

ברכות לפתיחת הבלוג החדש
והדף מהמם
בהצלחה

Adiya said...

ברכות על הבלוג החדש!
מחכה לאתגרים!

מימס said...

עירית יקירתי, תתחדשי על הבלוג המקסים,
אוהבת מאד את העיצובים שלך והנסיכות שלך מדהימות!
עיצוב הבלוג מדהים ,ישר רואים שידה של ענת נגעה בו !
גם אני פתחתי בלוג לפני כמה ימים ואת מוזמנת לביקור.
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=mimms

דנדי פו said...

עירית יקירה
המון מזל טוב על הבלוג היפיפה
שמחה לראות שמצאת זמן גםלזה

אוהבת
דנדי

Popular Posts